Siema !

Moderatorzy: anwaz, admin

Siema !

Postprzez Kris910507 » 08 Sty 2021, 16:50

Siema , jestem Krzysiek pochodze z Mielca jestem hazardzostą. Historia jak każda inna ( narazie zakonczona ) w skrócie grałem ponad 10 lat w 2015 byla kumulacja długów było ok. 140 tyś. duzo na maszynach ale tez lotto było... 2015 to byl rok zmian przestalem na jakiś czas( oczywscie bez leczenia , wiec wróciłem po paru mc ) Wszystko z czasem splacilem w 2019 juz bylem na zero , lecz zawsze mi towarzyszył hazard zawsze rocznie z 10k musiało sobie pójść...
Aktualnie chodze od 3mc na terapie ( pierwszy raz w zyciu ) 1x w tyg. od 24 października jestem w abstynecji ( do trzeźwości daleko ) ale pracuje nad sobą dużo czytam książek , forum , podcasty i terapia ;-)
Gorąco pozdrawiam !
Dobrze się trzymam i bardzo mi się podoba życie ktore kontroluje ja a nie licze na szczęście...
Choc mam do popracowania nad emocjami ;-)
Ale czuje ze trzymam swoje zycie za jaja ;-)

Los może i jest ślepy ale trzeba liczyc na siebie ...!
Kris910507
 
Posty: 5
Rejestracja: 05 Sty 2021, 07:54

Siema !

Postprzez Sowa » 08 Sty 2021, 21:46

Witaj Kris na forum :) a co jeśli ktoś nie ma jaj? :wink:
za zgodność z oryginałem
Awatar użytkownika
Sowa
 
Posty: 4674
Rejestracja: 07 Lut 2007, 20:10
Miejscowość: polska

Siema !

Postprzez Krzysztof Jarzyna » 08 Sty 2021, 21:51

Cześć, imienniku.
Powodzenia w procesie zdrowienia. Fajnie że widzisz zmiany w dobrą stronę.
Odzyskiwanie kontroli nad życiem jest zajebiste :D
My tu sobie tempus fugit, a czas ucieka...
Krzysztof Jarzyna
 
Posty: 320
Rejestracja: 08 Mar 2018, 20:07
Miejscowość: Szczecin

Re: Siema !

Postprzez Krzysztof Jarzyna » 08 Sty 2021, 21:54

Sowa napisał(a): a co jeśli ktoś nie ma jaj? :wink:

Toż on życie za jaja złapał, nie siebie. Cieżko by było zdrowieć trzymając sie cały czas za jaja, lub co tam kto ma :)
My tu sobie tempus fugit, a czas ucieka...
Krzysztof Jarzyna
 
Posty: 320
Rejestracja: 08 Mar 2018, 20:07
Miejscowość: Szczecin

Siema !

Postprzez marcin_opolskie » 08 Sty 2021, 23:33

To "życie" ma jaja? :roll: ...ale jaja... :mrgreen:
Awatar użytkownika
marcin_opolskie
 
Posty: 4302
Rejestracja: 17 Sie 2015, 15:34
Miejscowość: opolskie

Siema !

Postprzez Kris910507 » 09 Sty 2021, 08:03

Aaa już się prosze tak nie czepiać ;-) jak nie jaja to brzoskwinke :D

Temat jest prosty : fajnie jest czuc kontrole nad sobą ;-)

Minus mam taki ze jak bylem w uzaleznienu ( w długach) to duzo pracowałem a teraz mi się nie chce nie wiem czy to wynika z tego że jestem na +
Czy stalem sie leniem ;-)
Ale suma 50 nadliczbowych co mc. jest wiec tragedi nnie ma ;-)

Zaczalem tez wyznawac minimalizm wole mieć mniej rzeczy a spedzic czas za to z rodzinną:-)

Tylko muszę sie za siebie wziąść bo trochę opuscilem z siłownią i zajadaniem emocji ( do lata jeszcze zdążę) hehe

To nic pozdrawiam wszystkich i udanej soboty ale nie liczcie na szczescie bo je trzeba odnlazć w sobie !
Kris910507
 
Posty: 5
Rejestracja: 05 Sty 2021, 07:54


Wróć do Tu się witamy

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 4 gości