Witam ponownie

Skyp,GG,Tlen,itp.

Moderator: anwaz

Witam ponownie

Postprzez zbysob » 05 Wrz 2013, 19:58

adzia jak nie czujesz tak jak osoba uzalezniona to predzej nauczysz sie chinskiego niz zlapesz o co chodzi :P
a ponadto chinski bedzie Ci bardziej przydatny od tej wiedzy ktorej tak pragniesz bo z chinskiego mozesz skorzystac a ta wiedza jest Ci PO NIC. Natomiast bardzo potrzebna jest Ci wiedza o Tobie samej, o swoich uczuciach, emocjach, marzeniach i tym dlaczego w Tobie jest to co jest. ON ma z tym niewiel wspolnego - jest tylko papierkiem lakmusowym ktorym pokazuje ze z Toba jest cos nie halo. Poukladaj sie ze soba a ta cala wiedza o ktorej pisalas okaze sie calkiem niepotrzebna.
zaprzestalem myslenia :P
Awatar użytkownika
zbysob
 
Posty: 12783
Rejestracja: 30 Paź 2005, 19:36
Miejscowość: Szczecin

Witam ponownie

Postprzez zbysob » 05 Wrz 2013, 19:59

p.s. bo wcale nie chodzi o to zeby przestac sie moczyc, chodzi o to zeby moczyc sie dalej ale byc z tego dumnym :D
zaprzestalem myslenia :P
Awatar użytkownika
zbysob
 
Posty: 12783
Rejestracja: 30 Paź 2005, 19:36
Miejscowość: Szczecin

Witam ponownie

Postprzez NATALIA45 » 06 Wrz 2013, 07:00

zbysob napisał(a):. bo wcale nie chodzi o to zeby przestac sie moczyc, chodzi o to zeby moczyc sie dalej ale byc z tego dumnym :D

No takiego porównania to jeszcze tu nie czytałam :P
Ludzie nie zawsze potrzebują rady.Czasami wszystkiego czego im trzeba to dłoń do trzymania, ucho do słuchania i serce, które ich zrozumie.
Awatar użytkownika
NATALIA45
 
Posty: 2227
Rejestracja: 20 Kwi 2010, 18:26
Miejscowość: dolnyśląsk

Witam ponownie

Postprzez adzia » 06 Wrz 2013, 18:29

Chodziło mi ogólnie o to że jak zrozumiem to granie to ogarne jakoś to wszystko ,ale skoro piszecie ze to mi nie potrzebne to ok.Postaram sie na tym drugim spotkaniu wprost powiedziec ze mi ciezko ale jak zbysob mam powiedziec ze we mnie jest to coś?co? co zemną jest nie tak?nie potrafie tego nazwac,owszem zła jestem na niego jak cholera ,wściekła,zaufałam mu a on mnie znowu zawiódł,czuje sie podle,no i co z tego?co ona moze mi na to poradzić? nie wiem jak z nia rozmawiac :( :|
adzia
adzia
 
Posty: 126
Rejestracja: 19 Cze 2011, 20:55
Miejscowość: Inowrocław

Witam ponownie

Postprzez milo » 06 Wrz 2013, 21:23

adzia napisał(a):owszem zła jestem na niego jak cholera ,wściekła,zaufałam mu a on mnie znowu zawiódł,czuje sie podle,

a może jesteś zła na SIEBIE, że mu ZNÓW zaufałas i zawiodlaś sie na Sobie, ze "ZNOWU".... że naiwna byłas, że miałaś nadzieję, że....iluzje, marzenia, oczekiwania itd ?
Poczuć siebie
Pokochać...
Awatar użytkownika
milo
 
Posty: 4742
Rejestracja: 18 Cze 2011, 00:06
Miejscowość: Elbląg

Witam ponownie

Postprzez romekgg » 06 Wrz 2013, 21:25

zbysob napisał(a):bo wcale nie chodzi o to zeby przestac sie moczyc, chodzi o to zeby moczyc sie dalej ale byc z tego dumnym

Swietne porównanie Zbyszku . Dawniej traktowałem hazard za wstydliwy problem i dla tego skrywałem go przed całym siwatem ( przed zona najbardziej ) teraz nadal jestem hazardzistą i mysle ze nie mam czego sie wstydzić a wrecz moge byc dumny .. Trafność skojarzeń masz wyśmienitą . :mrgreen:
Zdałem sobie sprawę jak mało zależy od nas a jak dużo od Siły Wyższej
Awatar użytkownika
romekgg
 
Posty: 1119
Rejestracja: 13 Mar 2013, 17:56
Miejscowość: małopolska

Witam ponownie

Postprzez Marek z 3miasta » 06 Wrz 2013, 21:25

adzia napisał(a): jak zbysob mam powiedziec ze we mnie jest to coś?co? co zemną jest nie tak?nie potrafie tego nazwac

Wyartykułowałaś (wypowiedziałaś!) bardzo ważną myśl-obawę-niepewność. Brawo!
We wszystkich terapiach, spotkaniach, mitingach - właśnie chodzi o wypowiedzenie tego, co gryzie, siedzi wewnątrz. Powiedz to na głos, w obecności terapeutki, przyjaciółki, na mitingu i USŁYSZ SIEBIE. Zaprzestań uciekania od własnych obaw. Nie wstydź się ich - sądzę, że na tym najpiękniejszym ze znanych mi światów (znam tylko ten, jeden ;-) ) nie ma osoby, która jest pewna wszystkiego. Wiele osób ucieka od tej niepewności, nie chce przyznać się do niej. Bo to prowadzi do konkretnego (!) określenia siebie. Stąd szybko można dojść do konkretnych wniosków i ujrzeć sens postępowania według nich.
Terapeuta nie da Tobie konkretnej odpowiedzi - jego zadanie to sprowokowanie Ciebie do tego byś sama poszukala i znalazła odpowiedź.
adzia napisał(a):piszecie ze to mi nie potrzebne to ok

Bo to nie jest Tobie potrzebne do dotarcia w sobie do Twoich myśli, obaw, strachów o coś czy czegoś i UJRZENIA czym one są na prawdę i po co są TOBIE POTRZEBNE.
Adzia, idź dalej ta drogą, brawo!
Prawo Katza
Ludzie i narody będą działać ra­cjonalnie, kiedy wyczerpią wszystkie inne możliwości.
Awatar użytkownika
Marek z 3miasta
 
Posty: 4779
Rejestracja: 01 Lis 2006, 13:41
Miejscowość: Gdańsk

Witam ponownie

Postprzez zbysob » 06 Wrz 2013, 22:30

dzieki Marek :D
zaprzestalem myslenia :P
Awatar użytkownika
zbysob
 
Posty: 12783
Rejestracja: 30 Paź 2005, 19:36
Miejscowość: Szczecin

Witam ponownie

Postprzez zbysob » 06 Wrz 2013, 22:32

romekgg napisał(a):Trafność skojarzeń masz wyśmienitą .

dzieki ale to bylo z przymruzonym okiem ....wiec moze nie do konca z ta smienita :D
zaprzestalem myslenia :P
Awatar użytkownika
zbysob
 
Posty: 12783
Rejestracja: 30 Paź 2005, 19:36
Miejscowość: Szczecin

Witam ponownie

Postprzez adzia » 07 Wrz 2013, 06:16

Dziękuje Marek, ale mysle ze ja własnie nie umiem sama poszukac i znalezc tej odpowiedzi :| ,i nie wiem dlaczego??? :roll:
adzia
adzia
 
Posty: 126
Rejestracja: 19 Cze 2011, 20:55
Miejscowość: Inowrocław

Re: Witam ponownie

Postprzez kiedyskiedys » 07 Wrz 2013, 06:27

adzia napisał(a):Dziękuje Marek, ale mysle ze ja własnie nie umiem sama poszukac i znalezc tej odpowiedzi :| ,i nie wiem dlaczego??? :roll:

do jakiego specjalisty chodzisz?
Miarą dzieciństwa są dźwięki, zapachy i widoki, dopóki nie nadejdzie mroczna epoka rozsądku - John Betjeman
Awatar użytkownika
kiedyskiedys
 
Posty: 2661
Rejestracja: 25 Maj 2009, 10:39

Witam ponownie

Postprzez zbysob » 07 Wrz 2013, 09:21

Marek z 3miasta napisał(a):jego zadanie to sprowokowanie Ciebie do tego byś sama poszukala i znalazła odpowiedź.

bo to nie dzieje sie natychmiast - potrzeba, jak we wszystkim, czasu i tzw "pracy". Jesli nawet ktos Ci da gotowe rozwiazanie to nie bedzie "Twoje" i jak to zastosujesz to dalej nei bedziesz przekonana. Bedziesz zyla cudzym zyciem. Tylko to do czego sie sam przekonalem powoduje ze to robie bez wyrzutow sumienia, zlego samopoczucia i rozterek ze moglem zrobic inaczej. Podejmuje decyzje w oparciu o to na co sie godze i do czego jestem przekonany i "kupuje" konsekwencje tych decyzji nawet wtedy, gdy czasem sa bolesne czy nieprzyjemne. Ale podejmuje SWOJE decyzje - to ja decyduje jak wyglada moje zycie. A proces uczenia sie tego jest czesto dosc dlugi i wbrew pozorom wcale nie fajny - choc po czasie moge powiedziec ze takie zycie jest o niebo lepsze od poprzedniego gdzie inni decydowali o tym jak sie czuje
zaprzestalem myslenia :P
Awatar użytkownika
zbysob
 
Posty: 12783
Rejestracja: 30 Paź 2005, 19:36
Miejscowość: Szczecin

Witam ponownie

Postprzez adzia » 07 Wrz 2013, 11:33

Kiedyskiedys chodze do osrodka dla uzaleznionych do pani terapeutki i jest tylko ona pozostali sa tylko dla uzaleznionych :( postaram sie porozmawiac z nia ale nie wiem czy ona zalapie o co mi chodzi...
adzia
adzia
 
Posty: 126
Rejestracja: 19 Cze 2011, 20:55
Miejscowość: Inowrocław

Witam ponownie

Postprzez zagubionazona » 08 Wrz 2013, 12:08

Najwarzniejsze byś Ty załapała o co jej chodzi :lol:
"Trzeba mieć niemało odwagi, aby się ukazać takim, jakim się jest naprawdę"
Awatar użytkownika
zagubionazona
 
Posty: 444
Rejestracja: 08 Lip 2011, 07:46

Witam ponownie

Postprzez anagram » 08 Wrz 2013, 12:12

G...prawda...Najważniejsze , żeby zała pała o co Jej chodzi...Parapetki bywają różne : głupie...I jeszcze głupsze...I to dobry punkt wyjścia do poszukania siebie...Powodzenia...
NOLI ME TANGERE...Z JEDNYM , JEDYNYM WYJĄTKIEM ...
anagram
 
Posty: 3019
Rejestracja: 21 Lis 2008, 13:04

PoprzedniaNastępna

Wróć do Kontakty z innymi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość